اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه گفت: برای فصل آینده لیگ برتر والیبال باز هم دنبال یک مربی خارجی هستیم.

امسال چه بر سر والیبال اورمیه می‌آید؟ / صمد اشرفی: دنبال یک مربی خارجی دیگر هستیم / کادر فنی صمد اشرفی شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، صمد اشرفی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برنامه‌های تیم والیبال شهرداری ارومیه برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: فصل آینده حتماً تیمداری خواهیم کرد و برای انتخاب بازیکن و مربی هم تصمیماتی گرفته شده است. هفته گذشته جلسه‌ای با شهردار و شورای شهر داشتیم و قرار شد تا حداکثر از بازیکنان بومی بهره ببریم.

وی ادامه داد: در خصوص انتخاب مربی هم قرار شده با یک مربی خارجی خوب مذاکره کنیم. با سرمربی فصل آینده خود قطع همکاری کردیم، اما باز هم معتقدیم که مربی خارجی بهتر از مربی ایرانی است و به همین دلیل تصمیم داریم از وجود یک سرمربی خارجی خوب استفاده کنیم.

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه عنوان کرد: حدود ۱۵ مربی داخلی خوب در ارومیه داریم که تمام آنها شرایط خوبی دارند، اما اتحاد و همدلی مناسبی بین آنها حاکم نیست. اگر ما یکی از آنها را انتخاب کنیم، سایرین مقابلش جبهه می‌گیرند و هماهنگی خوبی بین‌شان وجود ندارد.

وی افزود: ما به صورت تک به تک برای آنها پیام فرستادیم که اگر با هم به جمع‌بندی رسیدند ما دست آنها را می‌بوسیم و قطعا از حضورشان استفاده خواهیم کرد، اما تا زمانی که نتوانند این مشکل را بین خودشان حل کنند ما هم شرمنده آنها هستیم. تاکنون تصمیم گرفته‌ایم که از مربی خارجی استفاده کنیم و اگر این امر محقق نشد باید ببینیم مسئولان چه کاری خواهند کرد.

اشرفی عنوان کرد: اگر مربیان ایرانی ما خوب هستند، چرا دانش خود را به‌روز نمی‌کنند؟ برای مثال فوتبال انگلیس را در نظر بگیرید که چه لیگ منظم و بزرگی دارد، اما در همان لیگ هم از مربیان خارجی استفاده می‌شود. درست است که ما هم پایتخت والیبال آسیا هستیم، اما تا زمانی که مربیان دانش‌شان را بالا نبرند، نمی‌توانیم از حضورشان استفاده کنیم. تصمیم داریم از مربیان بزرگ خارجی بهره ببریم تا آنها در زمان حضورشان در ایران بتوانند نکاتی را به مربیان ایرانی یاد بدهد.

وی اظهار داشت: تا وقتی که مربیان خارجی دانش به‌روزتری داشته باشند ما هم از آنها استفاده می‌کنیم. چه ایرادی دارد که آنها بیایند و مربیان ایرانی در زمان حضورشان بتوانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند؟ اطرافیان ولاسکو نکات زیادی را از وی یاد می‌گیرند و قطعا می‌توانند در آینده از آن تجربیات به خوبی استفاده کنند.

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه گفت: مربیانی که در ارومیه کار می‌کنند همدیگر را قبول ندارند. هر کدام خود را برتر از دیگری می‌داند. امسال تصمیم داریم یک اتاق فکر با حضور مربیان ارومیه‌ای در کنار تیم تشکیل دهیم تا از تجربیاتشان استفاده کنیم. حتی اگر مربی خارجی هم بیاوریم یکی از شروط‌مان این است که کمک‌هایش بومی باشند.

اشرفی عنوان کرد: در تلاش هستیم همچنان از حضور بازیکنانی مانند معروف و نادی در فصل آینده هم بهره ببریم. در سایر پست‌ها هم تصمیم داریم از بازیکنان بومی بهره ببریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 27207
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ